środa, 24 kwietnia 2013

21. Pobyt w Vollterze

   W Vollterze jestem już  ponad 9 lat. Niedługo będę mogła wrócić do domu! Typowy dzień we Włoszech jest nudny, monotonny, taki jak każdy... Sama nie wiem po co chcieli mnie w swoich szeregach.Co prawda byłam na paru bitwach i muszę przyznać, że nawet mi się podobało, ale nie mogłabym tak żyć. Strasznie tęsknię. Kontaktuję się z bliskimi na każdy sposób jaki mogę ale to i tak bardzo mało... Siedzę właśnie w swojej komnacie i piszę lisy:

                    Najdroższy Edwardzie!

Dni bez Ciebie są takie puste. Nie mogę się doczekać kiedy się zobaczymy. U mnie wszystko w porządku, napisz co u Ciebie i Twojej rodziny.

Całuję Twoja Bella :*

 -------------------------

Drodzy Rodzice!

Bardzo mi Was brakuje. Dużo myślę o domu. Bardzo chciałabym Was przytulić. Niedługo się  zobaczymy.

Wasza Bella

---------------------

Witam Szanowne Rodzeństwo!

Bardzo mi brakuje zabaw z wami. Ale już niedługo się zobaczymy i zrobimy wielka imprezę!

Pozdrawiam Bella!

--------------------

Cześć Wariatko!

Nie będę się rozpisywać jak fatalnie jest w tej budzie. Sama wiesz jak jest. Napisz lepiej co u Ciebie i Damona? Jak Wam się układa? I zabiję Cię, że wcześniej mi nie napisałaś, że Ci się oświadczył! Może nie lubię gościa ale jeśli jesteś z nim szczęśliwa... To mam zamawiać suknię dla druhny?

Bella


    Kiedy wysłałam listy zostałam wysłana do głównej sali gdzie czekała na mnie Wielka Trójca. Kiedy weszłam Aro uśmiechnął się na mój widok. Już szczerze ma ich wszystkich dość...
- Bello - klasnął w dłonie - Jak miło cię widzieć. Za dwa miesiące wracasz do domu w tedy wypad również termin balu, który odbywa się w Volterze co 100 lat. Zapraszamy wampiry z całego świata... Twoja rodzina też będzie. - ucieszyłam się i zapytałam:
- Czy wtedy będę mogła wrócić do domu?
- Tak, czy może... - tu zrobił pauzę- zmieniłaś zdanie?
- Nie, wrócę z nimi.- Miałam zamiar wyjść, ale odwróciłam się i powiedziałam- I nigdy więcej nie proponuj mi przyłączenia się do twoich szeregów.- Syknęłam w jego stronę i dopiero wtedy wyszłam.

3 komentarze:

  1. Dzisiaj była burza mózgów. Na szczęście wena nas nie opuściła i całkiem fajnie wyszły nam rozdziały :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANE LASKI WASZA BURZA MÓZGÓW MNIE ZASKAKUJE CORAZ BARDZIEJ!!!!!!!!!!!!!!! 3 ROZDZIALIKI KRÓTKIE ALE ŚWIETNE:)ZASTANAWIA MNIE TEN BAL CZY TO NIE PODSTĘP????
    MOIM ZDANIEM CUDO POMYSŁ:) CIEKAWA JESTEM CO WYMYSLICIE KOCHANE DALEJ????????
    POZDRAWIAM I CZEKAM NA NN:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział, tak jak wszystkie <3
    czekam z niecierpliwością na nn :D
    POZDRAWIAM
    OLA :)

    PS. ZAPRASZAM DO MNIE
    WWW.EDWARDMILOSCBELLAANDRENESMEE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń