środa, 24 kwietnia 2013

20. Dodatek ekstra: "Oświadczyny".

Oczami Damona

3 tygodnie później

    Dziś muszę spełnić swoja obietnicę. Oświadczę się Nathalie. Już się boje jak zareaguje. Ale cóż małżeństwo z Nath to może być ciekawe. Wszedłem do pokoju gdzie siedziała i czytała książkę Karola Dickensa "Opowieść o dwóch miastach". Usiadłem obok niej, spojrzałem na nią przeszywającym wzrokiem. Popatrzyła się na mnie, uniosła brew. Uśmiechnąłem się rozbrajająco, wiem, że na nią to działa. W końcu zapytałem:
- Wyjdziesz za mnie? - Wybuchnęła głośnym śmiechem. Wpatrywałem się w nią, po chwili spoważniała.
- Serio pytasz?
- Całkiem serio. - Sugestywnie ruszyłem brwiami ( jak Zenio)*. - To jak? Zaszczycisz mnie? I zostaniesz matka moich 'dzieci'? -  Uśmiechnęła się słodko, myślałem, że się zgodzi.
- Pozwól, że zacytuję siebie "Jeśli wyjdziemy z tego żywi, odmówię Ci." - I wróciła do czytania książki. Podejrzewałem, że tak będzie ale spróbuję jeszcze raz.

-----------------------------------------------------------------------

* Sorry Madzia musiałam to dodać :D taska

A taki mały dodatek :D

Madzia i Taska.

    







2 komentarze: