czwartek, 2 maja 2013

26. Kryzys i ucieszka

 Oto kolejny rozdział :D Przepraszam, że taki krótki :/

Oto piosenka przy której pisałyśmy (z Taśką)
 https://www.youtube.com/watch?v=YFj8SGuVvAY ( również stąd wziął się tytuł :) )
 --------------------------------------------------------------------

Oczami Nathalie

   Właśnie przeglądam pocztę. Znalazłam coś do siebie. Otworzyłam czarną kopertę, wyciągnęłam z niej starannie złożoną kartkę, na której napisane było:
                         
Droga Nathalie!

Gratuluję zaręczyn. Oczekuję zaproszenia na ślub.

Alec

   Z koperty na podłogę wypadł uschnięty goździk. Zdziwił mnie taki list ale wiedziałam jedno, nie był szczery.

***

Oczami Belli

   Czas płynie nam spokojnie, aż do momentu gdy do Cullenów przyjechali goście.
   W tej chwili siedzimy z Edwardem w jego pokoju i słuchamy muzyki. Kiedy nagle usłyszeliśmy samochód wjeżdżający na podjazd. Podniosłam się z łóżka i spojrzałam przez okno. Na podjeździe zobaczyłam tego samego Nissana, którego widziałam w Vollterze. To oznaczało tylko jedno. Denalczycy. Z auta wysiadły cztery wampirzyce oraz jeden wampir. Odwróciłam się z powrotem do Edwarda:
- Chyba szykuje się zjazd rodzinny. - powiedziałam z uśmiechem.
- Chodź, przywitamy się. - złapał mnie za rękę i pociągnął w stronę salonu.
   Staliśmy w progu kiedy do Edwarda podeszła wysoka blondynka i objęła go za szyję nie zwracając na mnie uwagi. Oszołomiony Edward wpatrywał się w nią, a ja w niego. Blondi rzekła zalotnie:
- No co? Nie cieszysz się na mój widok kotku?
- Yyy... cześć Tanya - powiedział jąkając się. - To jest moja dziewczyna - przyciągnął mnie do siebie. Tanyi zrzedła mina i po chwili przywitała się:
- Witaj, Tanya jestem.
- Bella - zmierzyła mnie od góry do dołu swoimi złotymi oczyma. Przeniosła wzrok na Edwarda i zapytała:
- To trzy miesiące temu też byliście para?
- Tak - odpowiedziałam.
- Ciekawe...
- A czemu pytasz?
- To nasz kochany Edward ci nie powiedział? - zrobiła duże oczy. Tego było już za wiele. Wyswobodziłam swoją dłoń z uścisku i wybiegłam w las.

Oczami Edwarda

- Ty w ogóle myślisz? Czy to naturalny bląd*? - krzyknąłem.
- Edwardzie - napomniała mnie Esme. Nie zwracałem na nikogo uwagi. Wybiegłem za swoją miłością.

Oczami Belli

   Wbiegłam do domu wzięłam najpotrzebniejsze rzeczy, czyli parę ubrań, karty kredytowe itd. I udałam się do garażu. Gdzie przy swoim samochodzie majsterkowała Nathalie. Na twarzy miała smar, wyglądał jak prawdziwy mechanik. Kiedy mnie zobaczyła uśmiechnęła się krzywo i zapytała:
- Kochana a ty gdzie się wybierasz?
- Wsiadaj, po drodze wszystko ci opowiem. - Wpakowałyśmy się do Ferrari, po chwili byłyśmy już po za granicami Forks
    Jednym tchem wszystko jej opowiedziałam. Na co ona odpowiedziała:
- Nie żebym broniła twojego kochasia ale on świat poza tobą nie widzi.- Powiedziała dodając gazu.- Przynajmniej będziemy mogły zaimprezować jak za starych, dobrych czasów.

-------------
* Jeśli obraziłyśmy jakąś blondynkę to przepraszamy :)

Madzia i Taśka :)


10 komentarzy:

  1. Faaajne. Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  2. boskiee kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D Widzę, że nie tylko na moim blogu Tanya próbuje rozwalić związek Edwarda i Belli xD Mam nadzieję, że szybko się pogodzą i nie mogę się doczekać nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!Rozdział jest" The Best "kochane jak zawsze . KOCHAM TO CO PISZESZ:) To jest po prostu boskie,!:)Pozdrawiam i życzę weny w pisaniu kolejnych rozdziałów:) Z niecierpliwością czekam na kolejny:) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział, zastanawia mnie co niby takiego zrobił Edward pod nieobecność Belli? Fajnie, że wreszcie Bells wróciła do rodziny. Mam nadzieję, że się pogodzą. A Nathalie i Bella jadą gdzieś na imprezę? Ciekawe xd
    czekam z niecierpliwością na nn i życzę weny, która chwilowo mi uciekła :D
    xoxo, Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej jeszcze raz xd
    Mam do ciebie prośbę! czy mogłabyś informować mnie o nn na moim blogu?
    www.edwardmiloscbellaandrenesmee.blogspot.com
    lub
    www.miloscwojnawampiry.blogspot.com
    wielkie dzięki :* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ortografia bląd xd to mnie rozwaliło blONdyneczko ;*;*;* ♥

    OdpowiedzUsuń