sobota, 6 grudnia 2014

Mam dwa latka !

Dokładnie tydzień temu mój Blog skończył dwa latka !

Taka gapa ze mnie, że zapomniałam o rocznicy założenia ;c ale mam dobre usprawiedliwienie! Ponieważ musiałam się przygotowywać do egzaminów próbnych :)
Mam nadzieje, że wybaczycie mi tę gafę z mojej strony :)

I taki dostałam prezent od Was na rocznicę ! Dzięki wam mój blog, moja historia ma już 50 000tys. wejść!
Bez Was nie byłoby tej historii!  To właśnie Wy swoimi komentarzami dajecie mi siłę do pisania, kolejnych rozdziałów tej historii :)
Dziękuje! :) <3

Kocham Was !

Elena Katherine Gilbert Pirce ;*



2 komentarze:

  1. Gratuluje wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości :) W końcu dwa lata to szmat czasu ^^ I życzę Ci jeszcze wielu następnych tak owocnych jak te dwa :)
    Ach, egzaminy próbne... Znam ten ból, sama mam w tym tygodniu. Jak polski i historia poszły mi wręcz cudnie, to chyba trochę skopałam matmę i fizykę... Ale jakoś to będzie :)
    Jeszcze raz gratulacje i do napisania, mam nadzieję, że już przy kolejnym rozdziale :)
    Weny ;*
    lilka24

    OdpowiedzUsuń