środa, 19 lutego 2014

Czy jeszcze czytacie.?

Hej.!
To znowu Ja :)
Tym razem z pytaniem... A mianowicie takim:

Czy jeszcze czytacie moje opowiadanie, a jeśli tak to czy chcecie, by było dalej prowadzone.?
Wiem, że notka nie pojawia się bardzo długo, nie mam żadnego usprawiedliwienia i przepraszam Was za to.
Mam pomysł co dalej zrobić z bohaterami i chyba nie poprzestanę na 50 rozdziałach.
Chciałabym poznać waszą opinie i zdanie na temat tego jakie wątki byście chcieli przeczytać (od razu mówię, że Renesmee nie będzie). Piszcie na meila lub w komach :)
Dla tych nielicznych którzy jeszcze mnie czytają to chcę powiedzieć, że rozdział już się piszę i będzie dodany do końca tego tygodnia :)

Dziękuje wytrwałym. <3
Dzięki, że jesteście <3

Kocham ;* Elena Katherine Gilbert ;*

P.S Postanowiłam pouzupełniać niektóre informacje.
       Już się pogubiłam i nie wiem czy pokazywałam wam jak wygląda dom Swanów i jego wnętrze?
       Jeśli nie to dodam stronkę gdzie będziecie mogli wszytko zobaczyć :)

10 komentarzy:

  1. Hej kochana pisz pisz:) Tęsknimy :) weny życzę :) czekam na NN:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz pisać!! xD bo ja tu z niecierpliwością czekam na NN :D
    Życzę weny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz :) już czekam na nn :D dużo weny ci życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu tak głupio pytasz ? Jasne ,że czytamy i z chęcią będziemy czytać dalej :) No przynajmniej ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz pisać, bo piszesz świetnie i masz wielu czytelników. Z niecierpliwością czekamy na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz musisz i kropka moze byc milion kropek. Sorki ze z anonima ale nie pamietam profilu. Twoje opowiadania brak mi slow po prostu geniusz.Jesli nie bedziesz pisac to sie obraze:-) Taki zart. Jescze raz musisz musisz musisz i musisz. JASNE!!!!??????!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje opowiadanie jest świetne! Pisz dalej błagam:) Naprawde masz talent, bo czyta się to wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ju:D kwiecien :p
    Czekam na rozdział 42 ;*
    Mam nadzieje że będzie jakoś niedługo ;p
    Moze napiszesz 100 rozdziałów? Heuheuhe.
    Życzę ci powodzenia i oczywiście będę czytac :D
    Nie każ długo czekać :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam dopiero po kilku latach Ale dopiero teraz zaczęłam czytać różne blogi min twój i się z tego cieszę bo bardzo ciekawy czekam na więcej Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wolno przestać ci pisać! Dopiero dzisiaj zaczęlam pisać twojego bloga i siem zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń