wtorek, 27 listopada 2012

Prolog

Życie człowieka jest tak kruche i delikatne. 
Dla mnie trwa tyle co mrugnięcie okiem.
Prawie nie pamiętam swojego życia, kiedy byłam człowiekiem. Może dlatego, że ostatnie miesiące swojego życia spędziłam w szpitalu. 
Moja matka zmarła przy moim porodzie, a mnie wychowała wampirzyca, toteż nie znam innego życia.  Zawsze była dla mnie matką.
Kocham ją całym sercem. 
Od małego wiedziałam wszystko o świecie nadnaturalnym. Serena przyzwyczajała mnie do myśli, że kiedyś zostanę jedną z nich. Do tego stopnia, że odliczałam dni do moich 20 urodzin, jednak los chciał, abym wcześniej przeszła transformację.

Mam teraz wspaniałą rodzinę, są najlepsi na świcie i wiem, że w każdej chwili bez wahania oddałabym za każdego z nich życie, bo oni, każdy członek mojej rodziny w jakimś stopniu uratował mnie.

Jestem wampirem od 1867r. i wychowałam się we Włoszech, a konkretnie w Vollterze. Moja wampirza matka to  Serena i jest siostrą Ara. Całe swoje życie spędziła w tym mieście nie mogąc się od niego oddalić. Potem pojawiłam się ja i tak kolejno dołączali do nas Destiny , James, Ksawery, Olivia i Chad ale to już zupełnie inna historia.

James i Serena poświęcili dla nas bardzo dużo, narażali swoje życie, za co teraz wszyscy płacimy, ukrywając się na całym świecie i często zmieniając miejsce zamieszkania, byleby tylko nikt z Volturich nas nie wytropił.

Naszym kolejnym celem jest Forks.
Pora zacząć wieczne życie od nowa. W nowym mieście.

Jestem gotowa. 


-----------------------------------------------------------------------

Już po poprawkach :) 

Elena Katherine Gilbert Pirce ;*

P.S Jeśli jesteś nowy na moim blogu przeczytaj najnowszego posta pt. 'Informacja" :) 

11 komentarzy:

  1. OMG:) JESTEM ZACHWYCONA !!!!!!!!!!!!! prolog SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super.! ta czekałam na komentarze i zaczynają się pojawiać :D
      bardzo ci dziękuje i zapraszam na ciąg dalszy mojej historii ;)

      Usuń
  2. Cześć! Myślę, że możesz czekać na moje komentarze pod każdą notką. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale mam pewien system oceniania i zamierzam się go trzymać. No więc zacznę od tego:

    POTRZEBA CI BETY!

    Oto błędy, które najbardziej rzucają się w oczy:

    "Jestem Isabella Swan. Lub jak wszyscy na mnie mówią Isa czy Bella. "
    Po tego tam kropka? Nie lepiej ją usunąć i zamienić słowo "czy" na "czy też" aby zachować płynność? Może tak: "Jestem Isabella Swan lub jak wszyscy na mnie mówią Isa czy też Bella."

    " z długimi ciemnymi włosami"
    A gdzie przecinek? " z długimi, ciemnymi włosami"

    "Serio kocham szybką jazdę."
    Tak szczerze... To zdanie wybija trochę z rytmu. Może: "Bardzo kocham szybką jazdę!"?

    "Jestem wampirem podobnie jak cała moja przyszywana rodzina."
    Ja bym tu dodała przecinek. "Jestem wampirem, podobnie jak cała moja przyszywana rodzina."

    "czarnowłosa wysoka i piękna"
    Przecinek? "czarnowłosa, wysoka i piękna"

    "Chad to wysoki bardzo przystojny i dobrze zbudowany blondyn"
    Może jednak przecinek? "Chad to wysoki, bardzo przystojny i dobrze zbudowany blondyn"

    "Mnie to odpowiada kocham to. "
    Przecinek? "Mnie to odpowiada, kocham to."

    "Nie jest wysoka ale za to bardzo sprytna i jak się na coś uprze to trudna ją od tego odwieść."
    Literówka - trudno. No i może jednak przecinek? "Nie jest wysoka, ale za to bardzo sprytna i jak się na coś uprze to trudno ją od tego odwieść."

    "Ma śliczna sięgające do połowy pleców rude włosy."
    Literówka - śliczne. Przecinek? "Ma śliczne, sięgające do połowy pleców rude włosy."

    "Ksawery to uroczy wysoki czarnowłosy chłopak."
    Przecinki... "Ksawery to uroczy, wysoki, czarnowłosy chłopak."

    "Jest niezwykle mądry ale nie tak jak Ksawery, on jest mądry życiowo."
    Przecinek? Nie? "Jest niezwykle mądry, ale nie tak jak Ksawery, on jest mądry życiowo."

    "Serena to najmilsza najwspanialsza i najcieplejsza kobieta na ziemi."
    Przecinek? "Serena to najmilsza, najwspanialsza i najcieplejsza kobieta na ziemi."

    "A więc tak z grubsza przedstawia się nasza sytuacja. Co będzie się działo dalej...sami się przekonacie."
    To tak szczerze nie wiadomo skąd się wzięło. Opisywałaś osoby i ich zainteresowania, a podsumowałaś "nasza sytuacja". To troszeczkę nie ma sensu...

    Podsumowując:
    "POTRZEBUJESZ BETY!"
    Beta - to osoba, która Ci skoryguje właśnie takie niepotrzebne błędy :)

    Bardzo podoba mi się początek i zaraz czytam następny rozdział.

    Coś co stanowczo zasługuje w tym rozdziale to to, że opisywałaś bardzo dużą ilość osób i zrobiłaś to w taki sposób, że człowiek nie myślał "O Boże dużo jeszcze?", tylko czytał z zainteresowaniem.

    Gratuluję !

    Senerissa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Wielka pisarka się znalazła!
      Przecież ona nie pisze książki tylko bloga więc weź zluzuj trochę.
      Jak taka mądra jesteś to załóż swojego bloga i sama pisz swoją historię, zobaczymy czy będzie taka "idealna". ( Jedno jest dobre, że napisałaś, że ci się podoba)

      Alice to co piszesz jest super :D

      Usuń
    2. I ty myślisz, że ktoś zwraca uwagę na zasady interpunkcji? Podpowiem Ci: NIKT!!!
      Liczy się to, że dziewczyna ma talent i chce się nim dzielić.

      Alice nie słuchaj jej. Masz talent i rozwijaj go.
      Czytam wszystkie notki i jestem zachwycona! Bloga czytam drugi raz od początku i nie zauważyłam tych NIEWIDOCZNYCH błędów.

      Czekam na NN :)

      Miśka

      Usuń
    3. Słuchajcie. To jest moje zdanie. Podoba mi się to opowiadanie i mam zamiar pisać podobne komentarze pod KAŻDĄ notką. Nie służy to obrażeniu autorki! Są to błędy, które zwracają uwagę osób które dużo czytają.
      Bardzo podoba mi się Twój styl pisania Alice. Jest miękki i płynny. Bardzo mi się to podoba. Podoba mi się też odwaga i pewność z jaką piszesz, a także fabuła i rozmieszczenie postaci w początkach historii.
      Nie obrażam Cię (a przynajmniej nie było to moim zamiarem), chciałam tylko abyś miała możliwość, jeśli chcesz, kształtować się bardziej. Masz ogromny potencjał i mam nadzieję, że kiedyś napiszesz książkę, którą będziemy mogli zobaczyć na światowym rynku literatury.

      Życzę kreatywności,
      Senerissa

      Usuń
    4. Moja droga
      Ja też nie należę do osób, które mało czytają. W swoim życiu przeczytałam wiele, naprawdę wiele książek, ale nie obnoszę się z tym. A kiedy po raz pierwszy przeczytałam twoje komentarze, od razu na myśl nasunęło mi się " wielka znawczyni się znalazła". Mogę się założyć, że połowa dziewczyn która czyta mojego bloga ie wie kto to "BETA". Niektóre mogły pomyśleć, że masz je za idiotki (to mnie trochę uraziło bo uznaję,masz mnie za debila)
      Mogłaś zacząć trochę inaczej, a nie od razu z grubej rury wypisywać wszystkie błędy.
      Nie wzięłaś pod uwagę, że może mi być przykro.

      Usuń
    5. yyyyy...pierdol się?

      Usuń
    6. to do tej wielkiej znawczyni srarisa,czy jakoś tak XD
      a do Alice-genialnie kochana,pisz dalej!

      Usuń
  3. Droga Sana...cośtam
    O proszeee!!!WIELKA znawczyni się znalazła,co?skoro przeczytałaś TYLE książek i jesteś TAKA mądra, to czemu ciągle piszesz PODOBA MI SIE?nie znasz słów zamiennych???ogar laska,a jak następnym razem ci przyjdzie do tej główki obrażanie kogoś,to najpierw spójrz na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie wyszedł ci ten post Ale mam nadzieję że następne będą lepsze i bardzo się cieszę ze odwiedziłam tego bloga Ana

    OdpowiedzUsuń