sobota, 2 stycznia 2016

Informacja

Uwaga kochani czytelnicy :)

Nie zapomniałam o was
Chciałabym was poinformować o kilku zmianach, które tu niedługo nastąpią, a mianowicie:

a) pojawią się pewne zmiany w obsadzie
b) zmieni się prolog i pierwszych kilka rozdziałów ( treść będzie ta sama, ale ładniej napisana)
c) w pasku zakładek pojawi się Historia Rodziny Swan
d) ogólnie będzie więcej wątków z naszymi bohaterami tytułowymi (zgodnie z podpowiedzią z          komentarza z poprzedniego rozdziału)
e) zmieni się zdjęcie w tle

Będą to niewielkie zmiany, ale sprawią one, że blog stanie się lepszy, wiem, że mało ludzi go czyta, bo nie jest to historia najwyższych lotów i jest coraz mniej zwolenników Zmierzchu, ale chce te zmiany przeprowadzić dla ludzi którzy dalej czytają tą historie i czekają na więcej :)

Miłego Nowego Roku kochani :)

Elena Katherine Gilbert Pirce ;*

8 komentarzy:

  1. Nareszcie jakieś wieści:) super:)Jestem bardzo ciekawa efektu tych zmian:) i nowych rozdziałów:) życzę weny i czekam na info:)
    ps. Życzę dużo weny w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu jakieś informacje i czekam na NN <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej znalazłam twojego bloga wczoraj i cały czas go czytam. Nie mogę się oderwać. Wspaniale piszesz. Niedawno miałam fazę na IŚ, nawet bloga zalozylam, ale chyba go zamkne. Ale nie o tym.
    Około 2 tygodni temu przeczytałam Zmierzch. Teraz czytam Księżyc w Nowiu. Jestem w połowie. Ale też nie o tym.
    Czytając twój blog pod koldra z telefonem w ręce całą noc( a potem prawie zasnelam na historii ale jednak nie. Twoja historia tak bardzo mu się podoba, że po prostu zapominam o innych rzeczach, zaczytuhac się w twoich super rozdziałach. Boskie ;* Czekam na dalszy rozwój zdarzeń. Mam nadzieję że przeczytasz moje krótkie wypociny. Wlozylam w ten komentarz to co czuję czytając historię Swanów i Cullenów. Oczywiście po poprawkach przeczytam oczywiście od początku wszystkie notki. Powodzenia życzę i dużo weny oczywiście XD. Pozdrawiam ( zakochana w twoim blogu o losach Belli i Edwarda, szczerze nie spodziewałam się takiej fajnej historii- wiem, powtarzam się ale nic na to nie poradzę, czytająca nową czytelniczka kochającą całą sagę)
    Karolina :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie. Zaczynam ;)
      zmierzch--isabella--edward.blogspot.com

      Usuń
  4. Ten blog jest niesamowity znalazłam go wczoraj a już przeczytałam wszystkie rozdziały które napisałaś po prostu zakochałam się w tym blogu ta chistoria to wszystko co przydarzyło się bohaterom sagi zmierzch i nie tylko jest niesamowite,wspaniałe z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały,a mam nadzieje że będą sie one pojawiały:) życze Ci duuuuuużo weny:)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. zostalas nominowana do LBA!
    katnissipeetadalsyeloszpowojnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreście znalazłam jakiś blog który jest na czasie w tym roku ,a już myślałam ,że faza na Zmierzch się skończyła 7lat temu bo od tamtego czasu nie znlazłam rzadnego świeżego bloga tylko same z lat 2009-2011. Super blog i będę go śledzić nadal. Masz talent :D. Zapraszam też na swój blog gdzie opisuję dalsze losy Jacoba i Renesmee i reszty rodziny. ZAPRASZAM->>>> http://foreverlove-jacobirenesmmesagazmierzch-dalszahistoria.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń